Ερωτησεις για γυναικειο οργασμο

- Αγαπητή κυρία Κωρέτσου Πριν λίγο καιρό ξεκίνησα τις πρώτες μου ερωτικές επαφές με τον συντροφό μου. Έχω διαβάσει κάποια θέματα περι του γυναικείου οργασμού όμως επειδή δεν έχω σαφή εικόνα θα ήθελα να μου δώσετε κάποιες πληροφορίες σχετικά ώστε να ξεδιαλύνω αυτά τα ερωτηματικά μου. Κατ' αρχάς μιλάμε για δυο διαφορετικά πράγματα όταν αναφερόμαστε στον γυναικείο οργασμό και την γυναικεία εκσπερμάτωση ή η εκσπερμάτωση είναι αποτέλεσμα του οργασμού στον οποίο φτάνει μια γυναίκα? Μπορεί να υπάρχει οργασμός χωρίς ύγρά ή και το αντίθετο ή αυτα τα δυο είναι αλληλενδετα?Επειδή όπως καταλαβαίνετε δεν έχω εμπειρία, πάντα είχα την απορεία όσον αφορά την προσποίηση οργασμού των γυναικων. Καταλαβαίνω γιατι το κάνουν αλλα δεν κατανοώ γιατι οι άντρες δεν αντιλαμβάνονται την προσποίηση. Μια γυναίκα που υποτίθεται οτι έρχεται σε οργασμό δεν θα πρεπει να βγαζει υγρά? Αν μια γυναίκα προσποιηθεί οργασμό δεν γίνεται αντιληπτό απο τους άντρες εφόσον δεν υπάρχουν υγρά να τον συνοδεύουν? Λόγω της απειρίας μου είναι πολλά θέματα τα οποία ακομα δεν καταλαβαίνω και μερικές φορες οταν έιμαι με τον σύντροφό μου, νιώθω μια έξαψη στην περιοχή, μικρής διάρκειας, μια πολύ όμορφη αίσθηση, που όμως δεν καταλαβαίνω αν αυτό είναι ή δεν έιναι οργασμός. Και άν δεν έιναι τί είναι? Και πως θα τον πετύχω? Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο στο οποίο θα πρέπει να δουλέψω εγώ και ο σύντροφός μου? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την προσοχή σας. Θα με βοηθούσατε πολύ αν απαντούσατε στις ερωτήσεις και μου και αν μου δίνατε κάποιες πληροφορίες ή συμβουλές Με εκτίμηση, Μαρία

- Αγαπητη Μαρια, μονο και μονο που ρωτας 'υπαρχει κατι στο οποιο θα πρεπει να δοθλεψω εγω και ο συντροφος μου' να εισαι σιγουρη πως δεν θα αντιμετωπισεις κανενα προβλημα στην ερωτικη σου ζωη, οσο απειρη και αν εισαι. Αν εχεις διαβασει και τις αλλες απαντησεις μου, η μαγικη συνταγη ειναι να υπαρχει επικοινωνια, και διαθεση απο το ζευγαρι. Πρωτα απο ολα να απαντησω για την εκσπερματιση και τα υγρα. Οταν μια γυναικα ερχεται σε διεγερση ξεκιναει να εκκρινει υγρα, τα οποια λειτουργουν και σαν λιπαντικο για να διευκολυνουν την ερωτικη πραξη και να αποφευχθει οποιοδηποτε πονος. Αρα μονο και μονο που ερεθιζεται μια γυναικα ειναι ηδη 'υγρη'. Η ποστητα της 'υγρασιας' διαφερει απο κοπελα σε κοπελα. Απο εκει και επειτα η εκσπερματιση, το τελειωμα, η κορυφωση του οργασμου, συνοδευεται απο εκκριση επιπλεον υγρων. Η ποσοτητα τους ομως στο 98% ειναι πολυ μικρη ωστε να γινει... 'ορατη' απο το αντιθετο φυλο. Στο υπολοιπο 2% η εκσπερματιση ειναι με τη μορφη πλουσιων υγρων που πολλες φορες μπορει να εκκριθουν και σε αποσταση οποτε εκει γινεται εμφανως αντιληπτη. Πως γινεται λοιπον ενας αντρας να μην καταλαβαινει αν μια γυναικα ελθει σε οργασμο η προσποιειται; Δυσκολα καθως ηδη μια γυναικα ειναι υγρη απο την αρχη της διεγερσης. Τα παραπανω υγρα της κορυφωσης λοιπον, ειναι δυσκολο να οριοθετησουν και οπτικα στον ανδρα αν ηλθε η συντροφος του σε κορυφωση ή οχι. Η προσποιηση φυσικα προυποθετει διαθεση για ψεμα, ειτε για να μην πληγωθει ο συντροφος ειτε για καποιο αλλο λογο. Προσωπικα ομως το βλεπω ανουσιο, καθως ετσι μειωνεις την απολαυση σου. Αν για οποιοδηποτε λογο δεν φτανεις σε οργασμο το πρωτο πραγμα που πρπει να κανεις ειναι να μιλησεις και να βρεις το λογο, που κατι δεν εγινε σωστα ωστε να ελθεις σε οργασμο. Σου ειπα και πριν απο τη στιγμη που εχεις τη διαθεση για συζητηση και επιλυση προβληματων δε πρεπει να ανησυχεις. Μεχρι εδω ελπιζω να σε καλυψα. Τωρα στο θεμα αν ερχεσαι σε οργασμο, να ενας τροπος για να το δεις και μονη σου. Κατσε μια μερα και αυτοικανοποιησου μονη σου (μπορεις να το κανιες φυσικα και μπροστα στο συντροφο σου) μεχρι να τελειωσεις. Αυτο το γλυκο τσιμπημα θα το εχεις ως μετρο συγκρισης για να δεις αν μπορεις να ερθεις σε οργασμο. Σου θυμιζω οτι υπαρχει κολπικος και κλειτοριδικος οργασμος... Πρεπει να νιωσεις ενα γλυκο τσιμπημα οπως το χαρακτηρισες και απο τα δυο σημεια. θα δεις και μονη σου οτι εχουν διαφορετικη ενταση και διαφορετικη διαρκεια. Απο εκει και επειτα μπορεις να πειραματιστεις με σημειο g, με πρωκτικο οργασμο και αλλα. Λιγα λιγα ομως μια και εισαι απειρη οπως μου λες. Ελπιζω να βοηθησα, και αν χρειαστεις οτιδηποτε εδω ειμαι για σενα.

Σχόλια

  1. καλημερα.οταν κανουμε τα προκαταρκτικα και κατεβαινει κατω και μου γλειφει την κλειτοριδα μ στην αρχη μου αρεσει αλλα μετα αρχιζω να τρεμω και δεν αντεχω και του λεω να σταματησει οπως συμβαινει οταν μου την παιζει και με τα δαχτυλα του.Αλλα μεταα οταν την παιζω με τα δαχτυλα μ μου αρεσει πολυ..για ποιο λογο συμβαινει αυτο?ειναι καποιο οργανικο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις