Αφου δν μπορω να ερεθιστω με μια γυναικα σε μια πορνο ταινια ειμαι gay;

- Θα ηθελα να σας ρωτησω κατι απο το οποιο βασανιζομαι απο εχθες. Ειμαι 18 και οι σχεσεις μου με το αντιθετο φυλο δεν ειναι και οι καλυτερες, με την εννοια οτι δεν εχω και πολλες κατακτησεις, μαλλον λογω της εσωστρεφειας μου.(Δυστυχως για μενα) εχω δει παρα πολυ πορνο και τωρα πια δεν ερεθιζομαι ευκολα απο μια γυναικα (στην οθονη παντα).Αντιθετα ερεθιζομαι οταν μια γυναικα χρησιμοποιει sex toys σε εναν αντρα.Πριν ενα μηνα περιπου ειχα την πρωτη μου μεγαλη ερωτικη απογοητευση. Δηλαδη ημουν τρελα ερωτευμενος για 4 μηνες(σε σημειο που να θελω να κανω παιδια μαζι της) με μια κοπελα και ειπε εν τελει οχι. Μπορω να πω οτι θα μπορουσα να συνευρεθω με εναν αντρα σεξουαλικα ομως δεν νομιζω να καταφερνα να δεθω μαζι του συναισθηματικα οπως με μια κοπελα.Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι αρχιζω να πιστευω οτι αφου δν μπορω να ερεθιστω με μια γυναικα σε μια πορνο ταινια ειμαι gay. Μηπως θα μπορουσατε να με βοηθησετε να βγω απο αυτο το βασανιστικο ερωτημα? Ευχαριστω εκ των προτερων. Τασος

- Και σε εσενα να ζητησω συγνωμη για την πολυ καθυστερημενη απαντηση, αλλα δυστυχως εχασα ενα συγγενικο αγαπημενο προσωπο και ημουν εκτος Ελλαδος. Αγαπητε μου Τασο, απο αυτα που διαβασα δεν νομιζω οτι εισαι gay. Για να το καταλαβεις θα πρεπει να σκεφτεις αν σε αυτο που λες (να συνευρεθεις με καποιον αντρα) εχεις στο μυαλο σου να τον ικανοποιεις εσυ ή να σε ικανοποιει αυτος. Εαν στο μυαλο σου εχεις μια ολοκληρωμενη αμφιδρομη επαφη τοτε μπορει να υπαρχει αληθινα η διαθεση για ομοφυλικη επαφη. Το γεγονος ομως οτι δεν ερεθιζεσαι ευκολα απο ταινιες πορνο δεν σημαινει κατι. Εχω ενα γνωστο μου, που ουτε θα ερθει σε ιδιαιτερη στυση με ταινιες πορνο, ουτε οταν δει μια εντυπωσιακη κοπελα στον δρομο, αλλα εδω και 6 χρονια που ειναι με την ιδια κοπελα, μονο και μονο απο το τηλεφωνο που συνομιλουνε ειναι εμφανεστατη η στυση του. Δηλαδη η στυση δεν ειναι το απολυτα 'χημικο', οπου αιμα διοχετευεται στις φλεβες και τελειωσε, υπαρχει και συναισθημα, υπαρχουν και αλλοι παραγοντες. Μου λες οτι απο τις πολλες ταινιες δεν σου εκανε πλεον αισθηση το πορνο. Εγω θα σου απαντησω οτι και με την κοπελα που απογοητευτηκες, μετα απο χρονια μπορει να σου λικνιζοταν προκλητικα και να σου εκανε παλι μηδενικη αισθηση. Αυτο ειναι θεμα συνηθειας και καθαρα ψυχολογικο. Δεν σημαινει αυτοματα οτι σε ελκυει το αντιθετο φυλο. Εισαι 18 χρονων και σε 4 μηνες ενιωθες ετοιμος να κανεις παιδια με την κοπελα που ανεφερες. Ακουγεται λιγο υπερβολικο. Ο ερωτας δινει φτερα και αλλοιμονο, γιατι με τον ρυθμο ζωης που εχουμε μακαρι να υπαρχουν ακομα παιδια που αληθινα ερωτευονται απο το να ψαχνουν για κατι εφημερο χωρις νοημα. Ο ερεθισμος με παιγνιδια μπορει καλλιστα να γινει απο γυναικα. Μπορει λιγο να θεωρειται ταμπου αλλα σε ολκληρωμενη σχεση που καθημερινα θα δοκιμασεις τα παντα, μπορεις να τολμησεις και μια τετοια προσεγγιση. Εκει θα δεις αν αληθινα μπορεις να δεθεις συναισθηματικα και να ερεθιστεις απο γυναικα. Υπαρχει και το συνδρομο της γυναικας domina που μπορει να σε ελκυσει, καθως ειναι ο τυπος δυναμικης γυναικας, που της αρεσει να παιρνει τον ελεγχο. Μεσα σε αυτη τη δυναμικοτητα και πρωτοβουλια συμπεριλαμβανονται και ερωτικα παιγνιδια που μπορουν να φερουν τον αντρα σε οργασμο. Πηρα παλι φορα και ξεκινησα τα δικα μου αγαπητε Τασο. Η ουσια ειναι οτι εισαι μικρος κ μαλλον απογοητευμενος. Δεν σημαινει οτι εισαι gay, η ελλειψη 'διαθεσης'. Απλα ψαχνεις κατι το λιγοτερο συνηθισμενο. Μπορεις να το ζητησεις και να το δοκιμασεις με οποιαδηποτε κοπελα. Αρκει να της φερθεις καλα, να τις προσφερεις καθημερινα καινουργιες εμπειριες ωστε οταν και εσυ με τη σειρα σου ζητησεις κατι αλλο να μην αρνηθει. Δοκιμασε το και παντα ειμαι εδω στην διαθεση σου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις