Έντονα γυναικεία υγρά.

KALISPERA SAS ITHELA NA SAS ROTISO KATI POy ντρεπομαι να ρωτησω τον συντροφο μου....στην τελευταια συνευρεση μας εγω ημουν συνεχεια με πολλα υγρα...κατα την διαρκεια σταματησαμε δυο φορες να με σκουπισει.λεγοντας μου συνεχεια οτι ποταμι τρεχειιι....την δευτερη φορα ομως ετυχε να γινει κατι το οποιο φοβαμαι να μην ειναι κατι αλλο..δεν μιλς για εγκυμοσυνη ή κατι αλλο..Βγηκε αποτομα απο μεσα μου κ λεει κ το περιμενα...εσυ μου λεει δν το πηρες χαμπαρι..αλλα εγω ημουν τοσο ερεθισμενη που δεν καταλαβα οτι ειχαν φυγει παρα πολλα υγρα!!!Αφου πηγα στην κουζινα εφερα χαρτι σαπουνακι να το πλυνουμε..εκινος σκουθπιστηκε κ με ενα μωρομαντηλο στο εππιμαχο του σημειοο...ξαναρχισαμε κανονικα λεγοντας μου με αστειο τροπο οτι την επομενη φορα να φερω κ τα pambers μου.....κ συνεχιζε ν μου λεει διαφορα ερωτικα....εγω φοβαμαι μηπως δεν ηταν τελικα υγρα αλλα κατι αλλο..καταλαβαινετε τι εννοω.......σας παρακαλω πητε μου τι πιθανοτητες εχει να εχι συμβει αυτο που φοβαμαιιιιιιιι η απλως το ελεγε για πλακα αυτο με τις πανες!!!!!!!!μεταξυ μας σε παρακαλωωω

- Καλησπέρα. Αν διαβάσεις και σχετικά αρθρα, θα δείς οτι αυτό είναι κάτι που εξαρτάται από το κάθε άτομο ξεχωριστά. Πρώτη ερώτηση που θα σου κανω είναι αν κάνεις συχνά σέξ, και δεύτερον την ηλικία σου. Γιατί το λέω; Τα έντονα υγρά είναι κάτι που κάνει πιο εύκολη την ερωτική πράξη και διείσδυση. Για να εκκρίνεις τόσα υγρά πιθανότατα είναι δείγμα έντονου ερεθισμού και οργασμού. Αν δεν κάνεις αρκετά συχνά έρωτα έιναι λογικό να μαζέυονται πολλά υγρά καθώς υπάρχει μια έντονη αναμονή για οργασμό. Σκέψου ότι υπαρχουν ανοργασμικές κοπέλες που δυσκολέυονται να χαρούν τον έρωτα. Τα έντονα υγρά σου κάνουν πιο δύσκολο τον οργασμό;

Σε ρώτησα και τι ηλικία είσαι γιατί αν κάνεις συχνά έρωτα και πάλι έχεις τόσο έντονα υγρά που σε κάνει να νιώθεις άβολα και να μην χαίρεσαι τον έρωτα, μπορείς να κοιτάξεις καποιες λυσεις. Μπορείς να κάνεις μια ορμονική θεραπεία (δεν συνίσταται σε κορίτσια μικρότερα των 23-25 ετών) ώστε να μειωθεί αυτή η έντονη έκκριση. Αν από εκεί και έπειτα εσύ δεν έχεις προβλημα και χαίορεσαι τον έρωτα, τότε έιναι κάτι που θα πρέπει να λύσεις με τον παρτενέρ σου. Για παράδειγμα αν είσαι πολύ υγρή μπορεί να μην αφήνεις στον παρτενέρ σου την 'σφιχτή' αίσθηση του κόλπου, και αυτό να έχει σαν συνέπεια αυτός να μην μπορεί να χαρεί το σεξ μαζί σου και να του είναι δύσκολο να τελειώσει. Αυτό είναι κάτι που μπορεί να επιλυθεί εύκολα με σωστές στάσεις στο σεξ (ανάσκελα με τα πόδια ψηλά και ενωμένα, τα κρατάει ο παρτενέρ σου, ώστε αυτόματα είσαι πιο σφιχτή), αλλά και επιτρέποντας στον παρτενέρ σου και συνουσία anal. Έτσι του παρέχεις μια ευχαρίστηση χωρίς το πρόβλημα των υγρών, αλλά προσφέρεις και σε εσένα ένα διαφορετικού τύπου έντονο οργασμό. Σε αυτό που ρωτάς οτι φοβάσαι μήπως ήταν κάτι άλλο χωρίς παραπάνω στοιχεία δεν μπορω να βοηθήσω. Αν φοβάσαι κάτι σαν ακράτεια ούρων δεν το νομίζω, καθώς δεν γίνεται να είσαι και ερεθισμένη και ταυτόχρονα να έχεις ακράτεια. Πάντως παρατήρησε την υφή και το χρώμα των υγρών. Το διαφανο - λεύκό είναι καλό. Αν είναι πιο πηχτή υφή ίσως πρέπει να επισκεφθείς γυναικολόγο για περίπτωση (όχι ανησυχιας) μηκυτίασης. Αν μπορείς να μου δώσεις καποιες παραπάνω λεπτομέρειες για να σε βοηθήσω θα ήταν πολύ ευχάριστο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις