Κολπική εκσπερμάτιση, ένας διαφορετικός οργασμός.

Καλημέρα κυρία Κωρέτσου . Είμαι έγκυος στον 6ο μήνα και σε μια επαφή που είχα με τον σύντροφό μου είχα μεγάλη απώλεια υγρών. Τι εννοώ..μετά την πράξη, με έναν μικρό δονητή ερέθιζα την κλειτορίδα ενώ ο σύντροφός μου τοποθετησε δυο δάχτυλα στον κόλπο μου..κατα τη διάρκεια του οργασμου εβγαλα πολλά υγρά στην αρχή σα να μου έφευγαν ουρα και μετά κάποια εκτοξεύτηκαν πάνω στο κρεβάτι...¨ηταν κάτι που μου συνέβη πρώτη φορά αν και κάποιες φορές όταν αυτοικανοποιούμουν ένιωθα λίγα υγρά σαν ουρα να φευγουν κατα τη διάρκεια του οργασμου. Τι συμβαινει; Μήπως έχω πολύ χαλαρους κυστικους μυς εξ αιτίας της εγκυμοσύνης ή γενικότερα ή ήταν εκσπερμάτιση; Πως θα το καταλάβω; Σας ευχαριστώ.

- Καλησπέρα. Και σε σένα να ζητήσω συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Πρώτα από όλα ... με το καλό...
Βασικά έχεις απαντήσει ήδη μόνη σου. Αν βασικά τα δάχτυλα του συντρόφου ακούμπησαν εσωτερικά και ψηλαφισαν το 'μαξιλαρακι' στο ανω εσωτερικό του κόλπου, τότε μπορεί να ερέθισες το σημειο g, το οποίο έχει αυτά τα αποτελέσματα. Εκεί δεν μιλάμε για ούρα αλλα για κολπική εκσπερμάτιση. Σου είπα ότι ήδη έχεις απαντήσει μόνη σου καθώς αυτή η πρωτόγνωρη εμπειρία οφείλεται στις τρελαμενες ορμόνες του έκτου μηνα. Η κολπική εκσπερμάτιση έιναι ένα διαφορετικό είδο οργασμού. Μπορεί να μην το ξαναδιαπίστωσες στο παρελθόν γιατί με μειωμένα τα επίπεδα ορμονών θα χρειαζόταν πολύ περισσότερη επιμονή και επιμονή για να επιτευχθεί. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Αν θές μπορώ να σου δώσω και οδηγίες για να το επιτυγχάνεις πιο συχνά. (Κοίταξε το άρθρο για squirting)Χαίρομαι που ακούω για ζευγάρια που χαίρονται τον ερωτά τους, και δεν έχουν κομπλέξ και ταμπού να βάλουν ερωτικά παιχνίδια στην ζωή τους.

Απλά καθώς έχεις φτάσει στον έκτο μήνα, σιγά σιγά πρέπει να κάνεις κράτει απο την ερωτική πράξη, για το καλό του μωρου. Αν οι ορμόνες παραμένουν σε τρελά επίπεδα θα συνιστούσα μονάχα εξωτερική διέγερση. (κλειτοριδικό και στοματικό)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις