Προβλήματα στον γυναικείο οργασμό.

- Αγαπητή κυρία Κωρέτσου
Το προβλημα μου ειναι οτι ενω ειμαι σεξουαλικα ενεργη εδω και 3 χρονια ακομα δεν καταφερα να ερθω σε οργασμο. Απολαμβανω το sex το ζητω αλλα το οτι δεν καταφερα ακομα να ερθω σε οργασμο μου προκαλει θλιψη. Υπαρχει κατι που πρεπει να ακολουθησω ωστε να τα καταφερω? Και πως θα τον πετυχω? Μηπως εχω καποιο προβλημα? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την προσοχή σας. Θα με βοηθούσατε πολύ αν απαντούσατε στις ερωτήσεις και μου και αν μου δίνατε κάποιες πληροφορίες ή συμβουλές.

Με εκτιμηση, Κυριακη

- Καλησπέρα Κυριακή. Να αρχίσω με μερικές ερωτησούλες για να μπορέσω να σε βοηθήσω. Όταν λες δεν έχεις καταφέρει να έρθεις σε οργασμό, εννοείς κολπικό ή κλειτοριδικό οργασμό; Και δεύτερη ερώτηση τα τρία χρόνια που είσαι σεξουαλικά ενεργή είσαι με τον ίδιο σύντροφο, ή αλλάζεις;
Γιατί ρωτάω... μπορεί να είναι θέμα υπομονής του παιδιού που είσαι μαζί, μπορεί να χρειάζεται να αφιερώσει κάποιος παραπάνω ώρα στα προκαταρκτικά παιχνίδια.
Όταν αυτοικανoποιείσαι μόνη σου καταφέρνεις να έρθεις σε οργασμό;
Απάντησε μου σε αυτές τις ερωτήσεις καθώς και την ηλικία σου για να μπορέσω να σε βοηθήσω. Πάντως από εμπειρία και μόνο σε αυτά είναι θέμα παρτενέρ και ζήτημα υπομονής. Δεν χρειάζεται να σταναχωριέσαι. Υπάρχουν λύσεις ακόμα και σε περίπτωση ορμονικού προβλήματος. Πριν πάμε όμως στο χειρότερο σενάριο... βοήθα με για να σε βοηθήσω με την σειρά μου. Η μόνη παρατήρηση που θα κάνω είναι πως είναι κουταμάρα ενώ σου παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα τρία χρόνια, να αργείς τόσο πολύ για να το 'ψάξεις παραπάνω'. Κρίμα από την άποψη οτι χωρίς λόγω αναγκάζεσαι να πέσεις σε μια μορφή κατάθλιψης. Καλό μου στο ξαναλέω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να φοβάσαι και να στεναχωριέσαι. Πες μου κάποιες παραπάνω πληροφορίες απλά για να λύσουμε το προβλημά όσο το δυνατόν γρηγορότερο για να καλύψεις τον χαμένο χρόνο. Περιμένω παραπάνω πληροφορίες.

Συνέχεια...

- Αγαπητη κυρια Κωρετσου,


ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας. Εννοω και τα δυο ειδη οργασμων αλλα δεν ειμαι σιγουρη αν οντος δεν εχω καταφερει να ερθω επειδη μερικες φορες νιωθω υπερβολικα εντονα την απολαυση στο σωμα μου. εχω αλλαξει συντροφο 2 φορες, με τον πρωτο δεν απολαμβανα το sex ιδιαιτερα, αλλα τωρα τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα με αυτο το παιδι, θελει να με βοηθησει να τα καταφερουμε, και το συζητουμε το θεμα, και αν και ειμαστε μαζι εδω και ενα χρονο εχω σχεδον συνεχεια το sex στο μυαλο μου χωρις να το βαρεθω . Οταν αυτοικανοποιουμε μονη μου οχι ακομα δεν ηρθα σε οργασμο αν και νιω8ω πολυ εντονα πραγματα. Ειμαι 21 χρονων

- Γειά σου και πάλι. Με ανησυχεί λίγο το γεγονός ότι μόνη σου, όταν αυτοικανοποιείσαι, δεν φτάνεις σε οργασμό. Βάσικα νομίζω ότι μπορεί να τυχαίνεις να ανήκεις στις γυναίκες εκείνες που κάποιοι θα βιαζόντουσαν να χαρακτηρίσουν ως ανοργασμικές. Δεν είσαι όμως. Η ανοργασμική γυναίκα, δεν νιώθει ευχαρίστηση. Εσύ αντίθετα χαίρεσαι όλη την πράξη και δεν νιώθεις έντονο τελείωμα. Σε ρώτησα για τον κλειτοριδικό οργασμό καθώς είναι ο πιο εύκολος να επιτύχεις και μπορείς να έχεις τον πλήρη έλεγχο μόνη σου και όση υπομονή χρειαστεί. Υπάρχουν τρεις περιπτώσεις. α) Ανήκεις στην κατηγορία των γυναικών που έρχονται σε πολλούς αλλά όχι έντονους οργασμούς (για αυτό σκέφτεσαι κιόλας συνέχεια το σεξ.) β) Ανήκεις στην κατηγορία των πολυ-οργασμικών γυναικών, που ερεθίζονται πολύ εύκολα και είναι συνέχεια σε μία κατάσταση ερωτικής διέγερσης (σε αυτή την περίπτωση θα παρατηρήσεις ότι είσαι πολύ συχνά και χωρίς ιδιαίτερο λόγω υγρή στον κόλπο) και η γ) Η χειρότερη των περιπτώσεων να είναι θέμα ορμονικό και να μην μπορείς να φτάσεις σε όργασμο. Που και αυτό φυσικά θεραπέυεται με χορήγηση ορμόνης.

Θα επισημάνω πάντως ότι δεν νομίζω πως ανήκεις στην γ περίπτωση, καθώς χάίρεσαι και νιώθεις έντονα πράγματα σε όλη τη διάρκεια. Μάλλον τείνω προς το α. & θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και κάποιες αλειφές αιμάτωσης (για την κλειτοριδική περιοχή) που βοηθούν να διεγερθεί στο μέγιστο η συγκεκριμένη περιοχή. Αυτές τις βρίσκεις σε εξειδικευμένα καταστήματα ερωτικών ειδών (madame orgasm δίνεται και σε περιπτώσεις πολύ πιο δύσκολες από την δική σου). Θα βοηθήσει ακόμα και στην περίπτωση που έχεις πολλούς και μικρούς οργασμούς, για να τους κάνει πιο έντονους.

Όπως και να έχει μην ανησυχείς. Και οι χειρότερες των περιπτώσεων λύνονται. Πάρα, πάρα πολύ σημαντικό που έχεις κάποιον που είναι δίπλα σου και το συζητάτε για να βρείτε λύση. Μόνο και μόνο από αυτό, έχεις ήδη λύσει το μισό σου πρόβλημα. Μία ερώτηση ακόμα. Όταν λές πως νιώθεις έντονα την απόλαυση στο σώμα σου, υπάρχει μια κλιμάκωση της απόλαυσης, ή παραμένει κάτι σταθερό; Αν υπάρχει κλιμάκωση, (αυξάνεται λίγο λίγο δηλαδή η απόλαυση) τότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα και απλά είσαι πολυοργασμική. Μπορείς να το ελέγξεις και αλλιώς. Όταν αυτοικανοποιείσαι, και φτάνεις στο 'μεγιστο' σημείο της απόλαυσης μετά ο κόλπος στεγνώνει από τα υγρά; Είναι και αυτό ένδειξη κορύφωσης, που απλά μπορεί να τυχαίνει σε εσένα να είναι λιγότερο έντονη.

Και σε αυτή ακόμα την περίπτωση να ξέρεις ότι γυναίκες που έχουν πολλούς και μικρούς οργασμούς, έχουν και μεγαλύτερες αντοχές. Σε ελεύθερη μετάφραση, μπορείς να τυραννάς τα αγοράκια όλη τη νύχτα.

Ελπίζω να σε βοήθησα. Πες μου αν χρειαστείς κάτι άλλο και θα χαρώ να μάθω νέα σου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις