Γυναικείος οργασμός και πρόβλημα κορύφωσης.

Ερώτηση:

Καλημερα σας κ.Κωρετσου Ειμαι 28 χρονων μενω στην Θεσσαλονικη και δεν εχω ερθει ποτε σε οργασμο.Προσπαθησα μονη μου να αυτοικανοποιηθω μια με δυο φορες εχω προσπαθησει.Μου αρεσει η διαδικασια αυτη αλλα δεν φτανω στην αποκορυφωση.Εχω μιλησει με την γυναικολογο μου κ μου ειπε οτι ειναι καθαρα ψυχολογικο και δεν εχει να κανει με τις ορμονες μου.Με ριχνει ψυχολογικα αυτο το προβλημα και καθημερινα το σκεφτομαι. Εχω μια σχεση ενα μηνα τωρα.Δεν το εχω συζητησει μαζι του.Καταλαβε οτι δεν εχω ερθει σε οργασμο αλλα χωρις να με ρωτησει γιατι. Με το αγορι μου ακομη δεν εχουμε κανει αρκετα προκαταρκτικα ετσι ωστε να ερεθιστω αρκετα.Αυτο το θεμα ηταν προβλημα στην προηγουμενη μου σχεση ο οποιος δεν ασχοληθηκε καθολου μαζι μου.Θελω την βοηθεια σας οποια και να ειναι αυτη και μακαρι να εχει αποτελεσματα.Ειλικρινα ειναι η μονη αισθηση που ζηταω ο οργασμος.

Απάντηση:

Αγαπητή μου, απο ότι βλεπεις το προβλημά σου (που δεν το θεωρώ πρόβλημα), το αντιμετωπίζουν και πολλές άλλες νεαρές κοπέλες. Συνήθως τα αίτια είναι ψυχολογικά, και σε αυτό έχει να κάνει πολύ μεγάλο ρόλο και ο παρτενέρ σου. Αν δεις και τις υπόλοιπες απαντήσεις που έχουν δωθεί, πιστεύω πως καλύπτουν όλες τις απαντήσεις. Παρ'ολα αυτά, αν θες παραπάνω λεπτομέρεις και συμβουλές, επικοινώνησε μαζί μου ελευθερα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις