Προσπερματικά υγρά και κίνδυνος εγκυμοσύνης.

Ερώτηση:

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΚΟΡΕΤΣΟΥ,ΧΡΕΙΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!!!
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ
ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΗΣΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΦΥΓΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΥΓΡΑ,ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ...
ΑΚΟΥΜΠΗΣΑ ΤΟ ΜΟΡΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ,ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΕΤΑ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΟΥ...
ΜΕΤΑ ΣΚΟΥΠΗΣΑ ΤΟ ΜΟΡΙΟ ΜΟΥ,ΕΡΙΞΑ ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΡΙΟ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΣΑΠΟΥΝΙ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΗΣΑ ΤΟ ΜΟΡΙΟ ΜΟΥ...
ΑΛΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΟΧΙ...ΜΕΤΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΑ ΤΟ ΜΟΡΙΟ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΤΟ ΠΟΛΥ 5 ΕΚΑΤΟΣΤΑ...
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕΣΩΛΑΒΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΠΜΗΣΑ ΤΟ ΜΟΡΙΟ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ
3-4 ΛΕΠΤΑ ΕΩΣ 10...ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΩ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ(ΚΑΙ ΠΕΤΣΕΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΣΤΙΚΑ ΚΑΛΑ)...
ΑΠΛΑ ΕΝΙΩΘΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΚΑΠΩΣ ΥΓΡΟ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΩΣ ΦΟΒΑΜΑΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΣΠΕΡΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΥΓΕ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΤΟ ΧΕΙ ΜΟΥ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΗΣ?
ΠΟΣΟ ΖΕΙ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΠΕΡΜΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΓΡΑ?
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΕΡΩΤΑ ΑΚΟΜΑ....ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΤΕ ΚΑΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΗΜΟΥΝ ΕΥΓΝΩΜΩΝ...
ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΕΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ 
ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ

Απάντηση:

Καλημέρα, αρχικά θα σου πρότεινα να μην τρελαίνεσαι. Όπως βλέπεις πολλοί έχουν κάνει παρόμοιο λάθος με το ανάλογο αγχος στην συνέχεια. Διάβασε τις απαντήσεις που έχουν δωθεί. Και επισημαίνω πάλι (και πάλι και πάλι...). Είναι δύσκολο και σπάνιο να μείνει η κοπέλα έγκυος απο τέτοιες καταστάσεις, αλλά βάλτε ένα ρημάδι προφυλακτικό για να μην έχετε τέτοιες φοβίες και τρεχάματα. Είπαμε, οικονομική κρίση, αλλά 2-3 ευρώ έχει το πακετάκι. Η διάρκεια ζωής του σπέρματος εκτός του μορίου είναι ελάχιστη πρακτικά. Τηλέφωνο επικοινωνίας δεν υπάρχει (δεν δίνεται βασικά) γιατί όλη αυτη η προσπάθεια γίνεται αφιλοκερδώς και είναι ενημερωτική με σκοπό να βοηθήσει πολλούς νέους και νέες σε όποια απορία έχουν. Υπάρχει δυνατότητα για ραντεβού αλλά δεν θέλω ούτε εγώ προσωπικά, αλλά ούτε και οι συνεργάτες μου να περάσουμε στην εμπορευματοποίηση και χρέωση της βοήθειας που προσφέρεται μέσα από αυτή την ιστοσελίδα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις