Προσπερματικά υγρά και εγκυμοσύνη.

Ερώτηση:

γεια σας θα ηθελα ν σας κανω μια ερωτηση σχετικα με τ προσπερματικα υγρα..τ αγορι μ θελει πολυ ν κανουμε σεξ χωρις προφυλακτικο αλλα εγω φοβαμαι.αν μπει μεσα μου δυο τρεις φορες υπαρχει περιπτωση ν συμβει κατι?ακομα και αν εχει βγαλει μερικα υγρα πρεπει ν φοβαμαι?μπορουμε ν τ κανουμε χωρις προφυλακτικο μεχρι ν αισθανθει οτι τελειωνει και μολις νιωσει οτι τελειωνει ν βαλει προφυλακτικο και ν τελειωσει μεσα μ?αυτα τ λιγα υγρα π μπορει ν εχει βγαλει κανουν ζημια? Ευχαριστω!!

Απάντηση:

Καλημέρα, αν διαβάσεις τα αρθρα στα tags Προσερματικά υγρά, εγκυμοσύνη, θα δείς ότι εχει απαντηθεί το ερωτημά σου. Αγαπητά μου παιδιά, όλοι θέλετε να ακούσετε ότι μπορείτε να κάνετε έρωτα χωρίς προφυλακτικό, και να μην υπάρχει κίνδυνος εγκυμοσύνης. Δεν γίνονται και τα δυο!
Από την στιγμή που υπάρχουν προσπερματικά υγρά υπάρχει περίπτωση (όσο μικρή και αν είναι) να μείνει η κοπέλα έγκυος. Όσες φορές δυστυχώς και να το ρωτήσετε δεν αλλάζει η απάντηση. Μόνες εναλλακτικές λύσεις: ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ!!! ή αντισυλληπτικά που προκαλούν διαταραχή στον κύκλο της γυναίκας και για αυτό δεν τα προτείνω.

Σχόλια

  1. γεια σας ειμαι 14 και θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει περιπτωση να εμεινε η κοπελα μου εγκυος απο προσπερματικα υγρα ? δεν θυμαμαι πως ακριβως εγινε τηης εβαζα δαχτυλο ενω αυτη μου χαιδευε το μοριο μου π ηταν υργο εγω θυμαμαι οτι δν το αγγιξα πανω απο 30 δευτερα κ πανω απο 10 στο σημειο π ηταν υργο υπαρχει περιπτωση να μενει εγκυος ??? αν ναι τι να κανουμε??/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις