Διάρκεια ζωής του σπέρματος

- κ. Κορέτσου γειά σας.
Ευχαριστούμε για τις πολύτιμες συμβουλές και για το χρόνο σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω πόση είναι η διάρκεια ζωής του σπέρματος μέσα στο προφυλακτικό και πόση στο σώμα; Δεν μιλάω για τον κόλπο της αλλά έξω από αυτόν.
Ευχαριστώ πολύ
Βάσια
 
- Γειά σου και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Λοιπόν, όταν το σπέρμα φύγει απο το ανδρικό μόριο, η διάρκεια ζωής του είναι λιγότερο από ένα λεπτό. Αν αυτό εισέλθει στον κόλπο, μπορεί να αντέξει με βάση μελετών από ώρες εως και μερικές μέρες.
Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο θα πρότεινα μετά απο την ερωτική επαφή, αρχικά να πλένεστε και οι δύο, και στην δευτερη φορά θα ήταν καλό να χρησιμοποιηθεί προφυλακτικό για να αποφευχθεί οτιδήποτε ανεπιθύμητο. Το ξέρω ότι δεν είναι πιθανώς αυτό που θές να ακούσεις, αλλά να θυμάσαι ότι προέχει η προστασία.

Σχόλια

  1. -Κ Κωρετσου γεια σας
    Προσφατα μου συνεβει κατι που πραγματικα με εχει ανχωσει. Γυρω στις 11 η ωρα το βραδυ και ενω ημουν με την κοπελα μου και παιζαμε ερωτικα χωρις να υπαρξει διυσδηση εκσπερματωσα(μακρια οχι στο σωμα της) και μετα βιαστικα φυγαμε απο το σπιτι οποτε δεν ειχα κανει μπανιο και ειχα λογικα καποια υπολειματα σπερματος στο πεος μου. Μετα συναντισαμε καποιους φιλους και ηπιαμε παρα πολυ γιναμε τυφλα και γυρω στις 5 το πρωι ηρθαμε σε επαφη χωρις προφυλακτικο η οποια διηρκεσε 5 λεπτα εγω ομως δεν εκσπερματωσα.Η κοπελα δεν πηρε το χαπι της επομενης μερας γιατι το ειχε ξαναπαρει προσφατα.Το σπερμα απο το βραδυ στις 11 η ωρα παρεμεινε ζωντανο; Οι πιθανοτητες να εχει μεινει εγκυος ειναι πολλες; Να αναφερω επισης οτι ειναι στις μερες της.Μου ειπε επισης οτι οι ξαδερφες της εμειναν εγκυες απο προσπερματικα υγρα και μου εκανε την καρδια περιβολι.Επισης ειχα παει τουαλετα να ουρισω 2-3 φορες λογο του ποτου αλλα δεν ξερω μιπως ειχε μινει σπερμα στο πετσακι του πεους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις