Γυναικείος οργασμός και αυτοικανοποίηση.

- ΚΥΡΙΑ ΚΩΡΕΤΣΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ Κ ΕΓΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ.ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΥΑ ΕΙΜΑΙ 26 ΧΡΟΝΩΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ 3.5 ΧΡΟΝΙΑ.ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ 17 ΜΟΥ Κ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΩ ΟΡΓΑΣΜΟ.ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥ.ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΥΤΟΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΜΑΙ.ΝΙΩΘΩ ΑΒΟΛΑ.ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ.ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΜΑΙ ΤΟ ΣΕΞ.ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΨΑΧΝΩ ΣΤΟ INTERNET ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΔΙΑΦΟΡΑ- ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ-ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΟΡΓΑΣΜΙΚΗ Η' ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΟΡΓΑΣΜΟΦΤΑΙΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ.
ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ.
ΕΥΑ.


- Αγαπητή μου Εύα, θα δεις απαντήσεις σε κοπέλες που έχουν ακριβώς τις ίδιες απορίες με εσένα. Θα διαφωνήσω μαζί σου όμως σε κάτι. Στο ότι νιώθεις άβολα όταν θες να ικανοποιηθείς μόνη σου. Ίσα ίσα που πρέπει να ψάξεις από μόνη σου το σώμα σου, καθώς κάποιες κινήσεις, ή κάποια συγκεκριμένα σημεία του σωματός σου μπορεί να σε διεγείρουν υπερβολικά. Αυτά τα μυστικά θα θες να τα μοιραστείις με τον παρτενέρ σου. Μη διστάζεις να μιλάς μαζί του, να του λές τι σου αρέσει και να απαιτείς να ασχοληθεί μαζί σου για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Επίσης μπορείς να μάθεις περισότερα για το σημείο g, και να χρησιμοποιήσεις μερικά ερωτικά παιγνίδια που είναι σχεδιασμένα ακριβώς για αυτον το λόγο.Ελπίζω να σε κάλυψα. Αν θέλεις κάτι πιο συγκεκριμένο μην διστάσεις.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις