Eρώτηση σεξουαλική​ς φύσεως

Γεια σας,
Με λένε Ιωάννα και είμαι 19 χρονών. Τυχαία είδα το blog σας που αφορά τα σεξουαλικά ζητήματα και πήρα το θάρρος να σας στείλω..
Εδώ και αρκετό καιρό έχω σχέση. Με τον σύντροφό μου δεν είμαι ερωτευμένη αλλά γενικά περνάμε πολύ όμορφα. Το πρόβλημά μου είναι πως δεν μπορώ να έρθω σε οργασμό. Έχω ερωτικές σχέσεις από τα 15 και όμως δεν έχω τελειώσει ποτέ. Με το σύντροφό μου προσποιούμαι και δεν μου αρέσει καθόλου αλλά ξέρω ότι θα στεναχωρηθεί αν το μάθει γιατί όντως μου αρέσει το σεξ μαζί του αλλά δε νιώθω ποτέ αυτήν την "έκρηξη" που έχω ακούσει. Έχω φίλες που μου διηγούνται τις εμπειρίες τους με τους συντρόφους τους και με βάζουν σε σκέψεις. Μήπως φταίει ότι δεν είμαι ερωτευμένη με το αγόρι μου;Ή έχω κάποιο οργανικό πρόβλημα;
Επίσης έχω και ένα άλλο θέμα που συνδέεται με αυτό του οργασμού... Οι φίλες μου μου πρότειναν την αυτο-ικανοποίηση για να ανακαλύψω τι μου αρέσει. Και ανακάλυψα ότι με τον αυνανισμό δε νιώθω απολύτως τίποτα. Δεν ανάβω όταν αυνανίζομαι και δεν ξέρω αν έχω κάποιο πρόβλημα ή φταίω εγώ...
Θα με βοηθούσατε πάρα πολύ αν μου δίνατε κάποιες συμβουλές.Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων...
 
Καλημέρα. Πρώτα απο όλα θα δεις και μόνη σου πως είναι πολλές οι κοπέλες που αντιμετωπίζουν αυτούς τους προβληματισμούς. Διάβασε και τις άλλες απαντήσεις που έχουν παρατεθεί στο θέμα σου και επιπλέον θα σου πω και τα εξής. Ο έρωτας παιζει ένα μεγάλο ρόλο στην σεξουαλική ζωή. Είναι άπειρες οι φορές που γνωστοί μου, μου λένε ότι πήγαν με κοπέλες πανέμορφες, με θεϊκά σώματα, όμως τους πέρασαν πραγματικά αδιάφορες. Και φυσικά το ίδιο έχω ακούσει και απο το δικό μας φύλο. Δεύτερον, δεν μου έχεις δώσει πληροφορίες, αν υπάρχουν τα προκαταρκτικά και το ανάλογο ενδιαφέρον απο τον παρτενέρ σου. Αν δεν υπάρχει η υπομονή, είναι πολύ πιθανόν να είναι κ αυτή η αιτία. Το ότι ψάχνεις τον εαυτό σου είναι πάρα πολύ καλό. Το ότι δεν νιώθεις τίποτα όπως λές μπορεί να οφείλεται στο ότι το κάνεις πολύ μηχανικά. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο οργανικό ή ορμονικό πρόβλημα. Μπορώ να σου συστήσω κάποιες εξετάσεις για να το διαπιστώσεις, αλλά νομίζω πως είναι κάτι περιττό. Θα πρέπει να μου δώσεις περισσοτερες πληροφορίες στο τί ακριβώς κάνεις μόνη σου, και στο τί ακριβώς κάνεις με τον παρτενερ σου για να εξαλείψουμε μία μία τις αιτίες. Θα περιμένω μύνημα σου.
 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις