Αποχή από το σεξ, και μονοτονία.

Ερώτηση:

Καλησπέρα σας κυρία Κορέτσου
Είμαι 35 ετών και παντρεμένη. Δυστυχώς με τον άντρα μου δεν κάνω σεξ εδώ και περίπου 7 χρόνια.Μετά τα 2 πρώτα χρόνια σχέσης πήρα καποια κιλά και αραίωσαν οι επαφές μας.Αυτό χρησιμοποιούσε ως δικαιολογία ο άντρας μου.Είμαστε 10 χρόνια μαζί.Τώρα δεν κάνουμε σεξ καθόλου.'Εχω προσπαθήσει να το συζητήσω μαζί του και όλο μου λέει ότι φταίει η εμφάνισή μου αλλά σε μία κρίση ειλικρίνειας μου είπε οτι δεν ξέρει τι συμβαίνει και θέλει να πάμε σε γιατρό. Όταν όμως επιμένω να κανονιστεί όλο αλλάζει θέμα.Έχω προσπαθήσει να τον προκαλέσω φορώντας σέξι εσώρουχα, να φτιάξω ατμόσφαιρα, να πάρω πρωτοβουλίες, αλλά ενώ δείχνει στο βλέμα του ότι θέλει, δεν προχωράει μαζίμου. Δεν με αφήνει να του κάνω ούτε στοματικό. Κάποια βράδυα με χαιδευει στα οπίσθιά μου και στο αιδοίο μου και οταν πάω να τον φιλήσω αρχίζει να λέει ότι δεν θέλει,ότι είναι κουρασμένος κ.τ.λ.  Όταν του λέω τι θα γίνει, μου λέει ότι με θέλει, ότι με αγαπάει και ότι  δεν συμβαίνει τίποτα. Επίσης είχα κάνει δίαιτα χάνωντας πολλά κιλά και δεν άλλαξε κάτι.
Άλλες φορές που τον πιέζω να μου δώσει μια απάντηση μου λέει πως για όλα φταίω εγώ, η συμπεριφορά μου, και τα κιλά μου. Πριν 2 χρόνια ανακάλυψα ότι είχε μία περιπέτεια με μια φίλη μου. Όρκίζεται ότι μαζί της δεν έκανε σεξ, πράγμα που μου το  είπε και η ίδια. Φοβάμαι ότι την ήθελε ερωτικά αλλά δεν μπόρεσε να λειτουργήσει.Παρόλα τα προβλήματά μας, πριν και μετά από αυτό δεν είχα ενδείξεις απιστίας (περίεργα τηλέφωνα, μυνήματα κτλ.) εκτός βέβαια από το θέμα του σεξ. Δεν ξέρω τι να κάνω. Μερικές φορές νομίζω πως με αποφεύγει για να με τιμωρήσει για κάτι, και άλλες φορές ότι έχει όντως πρόβλημα. Εγώ τόσο καιρο αυτοικανοποιουμαι πράγμα που του το έχω πει ευθέως. Θέλει να κάνουμε και παιδί αλλά πως...Από ότι ξέρω δεν έρχονται με τον πελαργό.Σας παρακαλώ βοηθήστε με.  Σας ευχαριστώ πολύ.

Απάντηση:

Καλησπέρα. Διάβασα την περίπτωσή σου και θα ήθελα να επισημάνω κάποιες λεπτομέρειες. Πρώτα από όλα η χρονική αποχή μου έχεις στο σεξ με τον άντρα σου, είναι πολύ μεγάλη. Μου στέλνουν επιστολές και e-mail ζευγάρια που δεν έχουν κάνει σεξ μερικές εβδομάδες, πόσο μάλλον χρόνια. Μου αρέσει που έχεις κάνει προσπάθεια για να χάσεις τα επιπλέον κιλά που πήρες γιατί καλώς κακώς, πρέπει να είμαστε επιθυμητές και σαν γυναίκες για να ανεβάζουμε την Libido του παρτενέρ μας. Μου αρέσει επίσης που έχεις διάθεση να συζητήσεις μαζί του για να λυθεί το πρόβλημα. Από εκεί και έπειτα όμως, δεν μου διευκρινίζεις αν δεν θέλει, ή αν δεν μπορεί να κάνει κάτι ερωτικό μαζί σου. Σε είχε τα δύο πρώτα χρόνια όπως σε ήθελε σαν γυναίκα και όλα ήταν καλά στον ερωτικό τομέα; Με το που πήρες τα κιλά άλλαξε και η ερωτική του διάθεση; Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω ότι έστω και πάνω στα νεύρα του, σου είπε ότι τον ενοχλεί που έχεις αλλάξει σωματικά (ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να στο κρύψει και να σου πει ψέματα)

Πρέπει να διευκρινήσεις αν η ερωτική αυτή άνοια υπάρχει μόνο μαζί σου ή και γενικότερα απέναντι στο γυναικείο φύλο. Στην μία περίπτωση έχει απογοητευτεί μαζί σου και πιθανότατα τα ψάχνει κάπου αλλού όσα θέλει πάνω στο σεξ. Στην δεύτερη περίπτωση, θα πρέπει να επισκεφτείτε ένα γιατρό για να λυθεί το πρόβλημα απλά με μια συνταγογράφηση κάποιου φαρμάκου. Θα μπορούσες να δεις και ένα άρθρο που υπάρχει για τροφές που αυξάνουν την libido.

Με προβληματίζει που λες ότι αποφεύγει να σε φιλήσει. Είτε στο κρεβάτι, είτε γενικότερα. Από τη μία σου ζητάει παιδί που είναι η απόλυτη ένωση με τον σύντροφό σου, και δείγμα αγάπης, ενώ από την άλλη σε αφήνει να αυτοικανοποιείσαι χωρίς καμία θέληση συμμετοχής... Κανονικά, αν υπάρχει αγάπη και έλξη για τον άλλον θα έπρεπε να θέλει να συμμετέχει σε οτιδήποτε σε αφορά, και θα έπρεπε να τον ενοχλεί που καταλήγεις να αυτοικανοποιείσαι.

Πρέπει να εντοπίσεις αν είσαι εσύ το πρόβλημα, (στην ανάγκη κάνε του δώρο μια επαγγελματία) ή είναι κάτι βαθύτερο που προκαλεί αυτή την άνοια, γιατί πιστεύω πως αν ξεκινήσεις να κάνεις οικογένεια με έναν άνθρωπο που δεν σε θέλει αληθινά, θα βλάψεις και εσένα αλλά και το παιδί.

Σχόλια

  1. Σας ευχαριστώ για την βοήθειά σας. Η αλήθεια είναι πως όταν πήρα κιλά ενώ είχαμε επαφές 2-3 φορές την εβδομάδα μετά 1φορά και αν. Έως τώρα καθόλου. Οταν έχασα κιλά, σχεδόν 20, τότε εμαθα για αυτή την περιπέ τεια με την φίλη μου που σας είχα γράψει στην οποία ισχυρίζεται ότι δεν έκανε σεξ.Ενώ τον έβλεπα να κοιτά γυναίκες στο δρόμο τώρα σαν να αδιαφορεί για τη ζωή του και για μένα. Δεν ξέρω σίγουρα και αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι δεν μου λέει. Αποφευγει τη συζήτηση πανω στο σεξ, όταν τον ζορίζω (αυτό έγινε πρόσφατα) λέει ότι όχι μόνο δεν του αρέσω σωματικά αλλά ότι εχω πιεστικό χαρακτήρα και αυτο τον κάνει να μη με θέλει γενικότερα.Δεν εχω αυτοικανοποιηθει μπροστά του, δεν αισθάνομαι άνετα αλλά του το έχω πει ότι το κάνω όταν κοιμαται. Επίσης όταν του λέω να χωρίσουμε μου απαντά ότι δεν θέλει!Πρέπει να σας πω ότι είμαι μία κοπέλα καπως γεμάτη αλλά όμορφη, όχι γιατί το λέω εγω αλλά οι αλλοι και κυρίως 2 στενοί του φίλοι που κάπως προσπάθησα να πω περιπου το προβλημα και απορουν πως γίνεται να μη με θέλει.Eπίσης του ζήτησα να δει το μηνυμα μου και την απαντηση σας. Αδιαφόρησε πλήρως, είπε ότι βαριέται και ότι θα έπρεπε να ασχολούμαι με πιο σοβαρά πράγματα. Τι να πω;

    Απάντηση:

    Ισχύουν όλα όσα σου έχω αναφέρει πιο πάνω, και θα επιμείνω στο γεγονός ότι πρέπει να είσαι με έναν άνθρωπο που σε θέλει. Προσπάθησε να ξεκινήσεις μία σωστή διατροφή και δίαιτα, πάνω από όλα για σένα. Το μόνο πού έχεις να κάνεις από αυτό είναι να κερδίσεις. Ξεκίνησε τη σωστά όμως. Μην κάθεσαι να μαγειρεύεις παχυντικά φαγητά ή ότι αρέσει του άντρα σου. Με αυτόν τον τρόπο θα δει στην πράξη ότι ξεκινάς μια προσπάθεια και για σένα αλλά και για αυτόν (να του γίνεις πιο θελητή). Φτιάχνοντας μόνο τα φαγητά της δίαιτας σου, θα συνειδητοποιήσει έμπρακτα ότι κάνεις κάτι νέο και διαφορετικό (και κάτι αρκετά δύσκολο που θέλει και επιμονή και πείσμα). Σταμάτα να τον πιέζεις όπως λέει, και δείξε του όχι με λόγια αλλά λίγο λίγο με τα αποτελέσματα της δίαιτας ότι τον θέλεις και ότι παλεύεις για να είσαστε καλά μαζί.

    Αν πραγματικά θέλει να είναι μαζί σου (όπως μου λες) θα πρέπει όχι μόνο να σεβαστεί την προσπάθειά σου, αλλά να την επιβραβεύσει και να σου δίνει και κίνητρα για να την συνεχίζεις. Αν αντιδράσει με αδιαφορία, ή αρνητικά σημαίνει ότι δεν θέλει να είναι πραγματικά μαζί σου αυτός ο άνθρωπος. Όπως και να έχει εσύ θα βγεις κερδισμένη από την προσπάθεια αυτή και στην χειρότερη περίπτωση θα είσαι μία ανανεωμένη, κατασταλλαγμένη, και σεξουαλικά ενεργή γυναίκα η οποία ξέρει τι θέλει να έχει δίπλα της και που παλεύει για αυτό. Αν αποδειχτεί μέσα από αυτήν την διαδικασία ότι ήταν λάθος αυτός ο άνθρωπος για σένα, καλύτερα για σένα να το μάθεις τώρα από το να χάνεις και άλλα χρόνια από την ζωή σου. Σε μια αληθινή σχέση μιλάς με τον άλλον, επικοινωνείς, μοιράζεστε τα πάντα. Από απλές κουβέντες, από τα προβλήματα που τον βασανίζουν, μέχρι την απλή φιλική του παρέα. Άρα αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σεξουαλικό, ή καποια δυσλειτουργία πρέπει να το μοιραστεί μαζί σου για να βρείτε μαζί την λύση. Το να μην σου μιλάει δεν είναι καμία δικαιολογία. Απάθεια δείχνει για οποιαδήποτε επίλυση και βελτίωσης της σχέσης.Και σε αληθινή σχέση θες τον άλλον. Και όσο περνάνε τα χρόνια και υπάρχει αγάπη το πάθος δεν πρέπει να σβήνει ούτε να γίνεται συνήθεια. Τέτοιο άνθρωπο θες να δίπλα σου. Να σε κυνηγάει και να σε διεκδικεί κάθε μέρα, όπως και εσύ αυτόν. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές, μην το ξεχνάς. Αν κάποιος λέει ότι σε αγαπάει κ σε θέλει δίπλα του ας το δείξει και αυτός έμπρακτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις