Πρόβλημα στην κορύφωση γυναικείου οργασμού.

Ερώτηση:


Αγαπητη κυρια Κωρετσου
Εδω και δυο χρονια εχω σεξουαλικη επαφη με το αγορι μου ειμαι 19 χρονων και δεν εχω ερθει ακομα σε οργασμο
ειτε κολπικο ειτε  κλειτοριδικο.Νιωθω καποια ευχαριστιση ειδικα τον τελευταιο καιρο και σκεφτομαι συχνα το σεξ.Δεν εχω αυτοικανοποιηθει ακομα μηπως να το δοκιμασω θα με βοηθησει?Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι υγραινομαι πολυ γρηγορα νιωθω ωραια αλλα δεν εχω φτασει στο σημειο της κορυφωσης.τι πρεπει να κανω??Το συζηταμε συνεχως με το αγορι μου μηπως θα πρεπει να δωσουμε εμφαση στα προκαταρκτικα??Βεβαια για να ειμαι ειλικρινης σε δυο στασεις που δοκιμασαμε πονουσα και η δεισδυση ηταν εντονη μηπως εχω πολυ σφικτο υμενα??Με ενδιαφερει παρα πολυ και θελω να το νιωσω αυτο το αισθημα της υδονης..Υπαρχει περιπτωση να μην εχει σπασει??Επειδη ποναω καμια φορα για αυτο το λεω.Ειναι εγκεφαλικο κυριως το θεμα του οργασμου στη γυναικα?? ΜΕ ΕΚΤΗΜΙΣΗ ΒΙΚΥ

Απάντηση:

Πρώτα από όλα θέλω να διαβάσεις και τις υπόλοιπες απαντήσεις που έχουν δοθεί σε παρόμοια θέματα σε κορίτσια της ηλικίας σου. Φυσικά και πρέπει να αυτοικανοποιηθείς, και πρέπει να ψάξεις και μόνη σου το σώμα σου. Αν μάλιστα νιώθεις άνετα με την σχέση σου θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις να το κάνεις και μπροστά του. Λες δεν έχεις φτάσει σε κορύφωση με το αγόρι σου. Είναι από θέμα χρόνου; Μήπως το αγόρι ολοκληρώνει πιο γρήγορα από εσένα; Εκεί θα πρέπει να βρείτε το σωστό timing. Από την στιγμή που εσύ χρειάζεσαι παραπάνω χρόνο φυσικά και θα πρέπει να ασχοληθεί πρώτα μαζί σου και να ξεκινήσει τα "παιχνίδια μαζί σου" προτού καν εισέλθει μέσα σου. Και γενικότερα λέμε ένα μεγάλο ΝΑΙ στα προκαταταρκτικά παιγνίδια. Το κάθε σώμα είναι διαφορετικό και έχει τα ξεχωριστά "κουμπιά του". Πόσο μάλλον το γυναικείο. Την προηγούμενη εβδομάδα είχα την περίπτωση μιας κοπέλας στην ηλικία σου, που ο εραστής την την έφερνε σε οργασμό δαγκώνοντας απαλά τα κόκαλα της λεκάνης (αυτά τα δύο κοκαλάκια που πετάνε αριστερά και δεξιά από την κοιλίτσα). Δεν υπάρχει κάτι λοιπόν δεδομένο.

Στην άλλη ερώτησή σου για τον υμένα, ναι υπάρχει περίπτωση να γίνει διείσδυση και να είναι τόσο ελαστικός που καν να μην σπάσει. Φαντάσου το σαν ένα λεπτό σφουγγάρι με τρυπούλες. Αν είναι πολύ ελαστικός, θα σπάσει στην γέννα. Απόλυτα φυσιολογικό και να μην σε ανησυχεί καθόλου.

Το θέμα του οργασμού ισχύει ότι είναι και εγκεφαλικό, αλλά στην περίπτωσή σου δεν νομίζω ότι είναι τέτοιο το ζήτημα. Από την στιγμή που υπάρχει η διάθεση και το πάθος και από τους δυο, ασχοληθείτε και παίξτε με το σώμα του άλλου. Και μάθετε να μιλάτε. Όταν βλέπεις ότι κάτι σου αρέσει η σε διεγείρει πολύ, ζήτα το. Ανάλογα, αν κάτι σε ενοχλεί λέγε το. Δεν βλέπω τίποτα περίεργο στη περίπτωσή σου. Ίσα ίσα βλέπω δυο νεαρά παιδιά που θέλουν ο ένας τον άλλον.

Αν χρειαστείς κάτι άλλο, ξαναεπικοινώνησε μαζί μου.

Φιλικά,
Α. Κωρέτσου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις