Χαλαρότητα στύσης

Ερώτηση:

Κυρία Κωρέτσου,
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τη στύση μου. Είμαι 28 χρονών και η κοπέλα μου 21. Είμαστε μαζί 2,5 χρόνια, ωστόσο καταφέραμε να κάνουμε σεξ ύστερα από πολλές προσπάθειες, μετά από 2 χρόνια. Τόσο για μένα, όσο και για εκείνη, ήταν η πρώτη μας φορά. Όλο αυτό το διάστημα των 2 χρόνων είχα κανονικά στύση στη διάρκεια των προκαταρκτικών, η οποία χανόταν κατά τη στιγμή της διείσδυσης. Το πρόβλημά μου είναι, ότι εξακολουθώ να αντιμετωπίζω διάφορα προβλήματα με τη στύση μου. Για παράδειγμα, μερικές φορές θα κάνουμε κανονικά σεξ, αλλά κάποιες άλλες όχι. Χάνεται η στύση μου, μερικές φορές και όταν έχω ήδη διεισδύσει κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής. Επίσης, η στύση μου είναι επαρκής μόνο με συγκεκριμένες στάσεις. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά όταν ξυπνάω δεν έχω πρωινές στύσεις, εκτός από σπάνιες περιπτώσεις. Η κοπέλα μου ωστόσο έρχεται σε οργασμό κάθε φορά με το χέρι μου, αφού ερεθίζω την κλειτορίδα της.Τις προάλλες μου είπε ότι εξαιτίας όλων αυτών, αισθάνεται ότι δεν την επιθυμώ, πράγμα το οποίο φυσικά και δεν ισχύει αφού την θέλω και την αγαπώ πολύ και ότι έπαψε να με βλέπει ερωτικά τις τελευταίες δυο εβδομάδες έχοντας χάσει την σεξουαλική της επιθυμία. Κάτι άλλο οργανικό, είναι ότι όταν έχω στύση, δεν αποκαλύπτεται πλήρως η βάλανος, ωστόσο όταν κανω σεξ, δεν αισθάνομαι κάποιον πόνο. Αισθάνομαι στο σεξ, την κίνηση που γίνεται όταν με αυνανίζει με το χέρι της, επομένως δεν έχω πρόβλημα. Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω; Μήπως παίζει ρόλο ο αυνανισμός;
Με εκτίμηση

Απάντηση:

Καλησπέρα. Αρχικά μην νομίζεις ότι είσαι μόνος. Παρακάτω σου δίνω το σύνδεσμο για να διαβάσεις το ερώτημα ενός ζευγαριού που είχε ακριβώς το ίδιο θέμα με εσένα.
http://sexualsupport.blogspot.gr/2012/12/blog-post_2037.html
Δεν μου λες όμως τι τρόπο ζωής έχεις. Η καλή διατροφή, (δες και τα φαγητά που βοηθούν σε καλύτερη αιμάτωση), γυμναστική, αποχή από τσιγάρο και όλα τα συναφή βοηθούν να μειωθεί το πρόβλημα σε έντονο βαθμό. Διάβασε και την απάντηση που δόθηκε και στο άλλο ζευγάρι όμως. Αυτό που λες για τις στάσεις ισχύει καθώς σε κάποιες είναι πιο σφιχτός ο κόλπος, πράγμα πολύ λογικό. Εκμεταλεύσου το αυτό. Από την στιγμή που όταν σε αυνανίζει με το χέρι της η κοπέλα δεν αντιμετωπίζεις το ίδιο πρόβλημα, είναι χαζό να νομίζει ότι δεν την ποθείς και να στεναχωριέται. Μάθετε επίσης να μιλάτε. όπως και αυτή έχει τα κουμπιά της και κάποια πράγματα, ή κινήσεις, ή στάσεις, ή προκαταρκτικά, την τρελαίνουν παραπάνω, έτσι έχεις και εσύ τα δικά σου. Μίλα της, πες της και δείξε της, τι σου αρέσει και τι όχι, οπότε και αυτή μετά νιώθει και πιο ποθητή, αλλά και ότι από την στιγμή που ξέρει τα κουμπιά σου, ανά πάσα στιγμή μπορεί να σε τρελαίνει. Το να κερδίσεις και να ερεθίσεις μια γυναίκα ή έναν άντρα, δεν είναι μόνο παιγνίδι του κρεβατιού αλλά και του μυαλού.

Δοκίμασε τα, παίξε και με διάφορες στάσεις (π.χ ανάσκελα η κοπέλα με τα πόδια ψηλά στο κεφάλι σου, που πολύ απλά τα κλείνεις με τα χέρια σου φέρνοντας τα προς τον λαιμό σου και θα δεις πόσο εύκολα αλλάζει η αίσθηση της χαλαρότητας) και περιμένω νέα σου. Μην ανησυχείς όμως. Μίλα της, και δείχνε της πως την αγαπάς και ότι την θέλεις για να μην φοβάται ότι σου πέφτει λίγη, ή ότι κάποια άλλη σε ερεθίζει. Κέρδισε την εγκεφαλικά. Δείξε της ότι την ποθείς σαν γυναίκα ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που είναι αδύνατον να την έχεις. Όταν για παράδειγμα είσαστε κάπου έξω σε δημόσιο χώρο και είναι αδύνατον να σε έχει. Παίξε αυτό το παιχνίδι, που πρέπει να βρεις τον τρόπο να της κάνεις το απαλό και πονηρό χάδι, να χώσεις το χέρι σου μέσα από τα ρούχα της ενώ παράλληλα προσέχεις να μη σας δει κανένας... Μην είστε το μονότονο ζευγάρι στο "κρεβάτι, σπίτι και γδύσου, και τελειώσαμε". Κάνε σαν να την γνώριζες τώρα, και δεν την είχες αγγίξει καν, σαν να πεθαίνεις να δεις το κορμάκι που κρύβεται κάτω από τα ρούχα της...και το προσπαθείς σε κάθε ευκαιρία.

Περιμένω νέα σου.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις