Έντονα κολπικά υγρά.

Ερώτηση:

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΖΙΓΟ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΥΤΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΚΙΝΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΦΕΥΓΟΥΝ ΥΓΡΑ.ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΚΩΘΩ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ...ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΕΣΤ ΠΑΠ ΚΑΙ ΥΠΕΡΙΧΟ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!ΑΛΛΑ ΝΤΡΑΠΗΚΑ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ...
ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΠΙΡΕΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΑΥΤΟ??
ΕΧΩ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ?
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

Απάντηση:

Καλησπέρα, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Η απώλεια (έκκριση) κολπικών υγρών είναι απολύτως φυσιολογική. Το γεγονός ότι τυχαίνει σε σένα η ποσότητα να είναι αρκετή, ίσα ίσα θα σου πω ότι έχει και ένα καλό στοιχείο, καθώς μπορείς και κάνεις έρωτα δίχως να νιώθεις πόνο αφού υγραίνεται (λιπαίνεται) καλύτερα η κολπική περιοχή.
Σε κανέναν βαθμό δεν επηρεάζει την προσπάθεια για παιδί, οπότε μην ασχολείσαι με αυτό και βάλε μπρος για να ξεκινήσεις την οικογένεια σου.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις